English Version
English

مراسم تجلیل از راهنمایان گروه خانواده

مراسم تجلیل از راهنمایان گروه خانواده

کنگره 60 مانند رود جاری و خروشانی است که در هیچ نقطه‌ای سکون ندارد، بذر محبت و نیکی و دانش هر لحظه بر امواج نور سوار می‌شوند، و راهنما در کنگره 60، باغبان مزارع سرسبز و کشتزارهای جوانی است که این بذر در زمین آنها کاشته شده است، و پس از اندک زمانی چون "بر زمینهای باران خورده می‌نگرد، و وجود حیات را در آن، به صورت جوانه های منظم، به صف می بیند،... که راه به نقطه زندگی یافته است، قدری اندام راست میکند و با وزش نسیم، منتظر دگرگونی تازه می ماند." 

راهنمایان کنگره 60 پس از یک دوره 4 ساله آموزش و تربیت شاگردان و استادانی برای احیای انسانها، مانند بخشی از امواج خروشان این رود عظیم جاری می‌شوند، تا در جایگاهی دیگر از این سپاه روشنایی، سربازان و فرمانداران محبت و نور در برابر جهل و ظلمت باشند؛ و این گویی ابتدا و انتها ندارد.

جلسه قدردانی از زحمات کمک راهنمایان گروه همسفران، خانم ها ثنا خزایی و زهرا مرادی از نمایندگی آکادمی؛ روز سه شنبه 14 مهر ماه، به پاس چندین سال خدمت صادقانه و به مناسبت تحویل لژیونشان، برگزار خواهد گردید.

به این اساتید گروه همسفران خدا قوت و تبریک عرض می‌نمائیم، انشاءالله که در هر جایگاهی در کنگره 60، مانند گذشته منشإ خیر و برکت و کمک به انسانهای جویای حقیقت باشند.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .