English Version
English

اهمیت تشکیل لژیون مالی

اهمیت تشکیل لژیون مالی

به نام خدا

برخی از فضاهای درمانی و آموزشی نمایندگی‌های زیرمجموعه کنگره 60 در سرای محله شهرداری‌ها است و از این بابت ایجاد یک فضای امن و آرام، هم برای زمان‌بندی و هم برای برنامه‌ریزی مدون در اختیار چنین مجموعه‌هایی غالباً نیست و درنهایت اکثر این نمایندگی‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شوند.

 

با اتفاقات به وجود آمده برای بعضی از شعبه‌ها، جهت تحکیم منابع مالی و بهره‌وری حداقل جهت اجاره فضای قابل‌استفاده چنین مکان‌هایی تشکیل لژیون مالی هر نمایندگی با دستور جناب مهندس دژاکام انجام شد و با استقبال از چنین طرحی، قالب نمایندگی‌ها با تشکیل لژیون مالی توانستند استحکام پایه‌های مالی خود را قوی‌تر کنند که در صورت لزوم از مشکلات به وجود آمده با همیاری و همفکری اعضای لژیون بهترین تصمیم با هماهنگی مقامات بالا اتخاذ شود.

خوشبختانه در نمایندگی سعادت‌آباد نیز در مهرماه سال نودوسه باهمت و کوشش جناب آقای علی جلالی ایجنت محترم شعبه، لژیون مالی به شکل رسمی تشکیل گردید و از آن زمان تاکنون ایشان دائماً یا رایزنی و با دستور جناب مهندس در حال پیگیری و تلاش برای اجاره فضای معتبری هستند تا بتوان با توان بهتر و بیشتر در امر درمان و آموزش و مشاوره اعتیاد انجام گیرد.

با سپاس از تمامی مجریان و خدمت‌گزاران این نمایندگی آرزو می‌کنم به‌زودی بتوانیم مکان ایدئال و فراخور حال مسافران و هم‌سفران گرامی آماده کنیم.

چشمه‌های جوشان ورودهای خروشان همه به بحر و اقیانوس می‌رسند.

تا چشمه‌های جوشان نباشد، تا رودی جاری نباشد و دست‌وپا نزند، نمی‌توان به بحر و اقیانوس رسید. باید قدرت و توانمندی را در موج‌های خروشان رود، تمرین کرد، باید پیچ‌وخم‌ها را تجربه کرد، باید عبور کرد تا وسعت بی‌کران را درک کرد و دوام آورد.

ورود یک‌باره به اقیانوس، فهم درستی از وسعت واقعی آن را ادامه نمی‌دهد، چه‌بسا در آن حجم بزرگ نامتناهی، بدون داشتن آگاهی لازم، غرق شویم و از دست برویم.

هرگز نخواهیم توانست بدون هزینه، بدون تلاش و تجربه‌ی رنج، آرامش را به معنای خودش داشته باشیم. رخدادها و رنج‌های زندگی، خوش و ناخوش، همه می‌توانند موج‌هایی برای تجربه ما باشند نباید از آن‌ها هراسید، نباید آن‌ها را دست‌کم گرفت، نباید آن‌ها را عاملان عقب ماندن و یا ضعیف شدن و یا شکست دانست بلکه باید همیشه به خاطر داشت برای ایجاد وضعیت مناسب‌تر، برای آرامش، هزینه داد که این خود برای موقعیت‌های متفاوت ضروری ست و هر چه بیشتر باشند می‌توان انتخاب نزدیک‌تری به خواسته‌های ما باشد.

نویسنده: مسافر اصغر جعفرنیا

لژیون: مسافر مهدی سلطانی

نمایندگی سعادت آباد

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .