English Version
English

ترک یا درمان؛ در باب دستور جلسه

ترک یا درمان؛ در باب دستور جلسه

به‌صورت کلی تا الآن در هیچ کجا راه درمان اعتیاد مشخص نشده و تمام دنیا اعتقاد دارد که اعتیاد درمان نمی‌شود و می‌گویند اعتیاد یک بیماری مرموز و پیش‌رونده است که مرخصی دارد ولی ترخیصی ندارد یا می‌گویند اعتیاد مسمومیت مزمن است.

بله برای کسی که مصرف‌کننده مواد مخدر نیست سم تلقی می‌شود ولی برای یک مصرف‌کننده که به‌صورت مکرر استفاده می‌کند تا بدنش متعادل باشد دیگر حکم سم را ندارد و سم‌زدایی جواب نمی‌دهد یا خیلی راه‌های دیگر که بارها و بارها برای خلاصی از مواد مخدر امتحان کردیم که موفق نشدیم.

به عقیده کنگره 60 هیچ‌یک از ماده مخدر سم نیست مثلاً: تریاک که دارای مرفین، کدئین، پاپاورین، نارسئین و مواد دیگری است که همه این مواد در پزشکی کاربرد دارد و پایه حشیش از thc است که در علم پزشکی برای داروی تنگی نفس استفاده می‌شود یا دی استیل مرفین که مواد تشکیل‌دهنده هروئین است و مصرف دارویی و پزشکی دارد و سم نیست و اگر بیش‌ازاندازه مصرف شود آن زمان حکم سم را دارد و این به‌طورکلی در مورد هر ماده‌ای صادق است.

در علم پزشکی دریافتند غدد بسیاری در بدن انسان وجود دارد و مواد زیادی در مغز و نخاع تولید می‌کند که به آن‌ها ناقل‌های عصبی می‌گویند که در ما ایجاد حس‌های زیادی را می‌کند که به نام سیستم x نام‌گذاری شد وقتی‌که این‌ها به هر دلیلی از تعادل خارج می‌شوند انواع بیماری‌ها برای انسان به وجود می‌آید به این خاطر است که بعضی از بیماری‌ها طی سفر اول درمان می‌شود چون با متد DST سیستم بدن آن‌ها دوباره بازسازی می‌شود.

تمام سیستم بدن ماتحت اختیار مغز است که بسیار حساس است و هیچ آلودگی و باکتری اجازه ورود به مغز را ندارد و توسط مویرگ‌های به هم چسبیده که سد خونی مغز است محافظت می‌شود ولی مواد مخدر، الکل و قرص‌ها دارای ترکیبی هستند که در خون حل می‌شوند و از سد خونی مغز عبور می‌کنند و اثرات بسیار بدی روی سیستم بدن انسان می‌گذارند و اگر این سیستم خوب کار نکند شخص با یک مقدار کار خسته و عصبی می‌شود و فقط می‌خواهد با همه بجنگد و در تئوری و سیستم x گفته می‌شود تمامی مشکلات روحی و روانی دلیل آن در اثر اختلال در این سیستم است و چیزی که کار سیستم x را مختل می‌کند مواد مخدر یا داروهای اعصاب و افکار منفی می‌باشد.

در کنگره به ترک اعتقادی ندارند و معتقدند باید سیستم x درمان شود تا شخص متعادل باشد که با متد dst و به‌وسیله شربت اپیوم تینکچر در پله‌های 21 روزه طی 11 ماه صورت می‌گیرد.

بدین ترتیب با تلاش و تحقیقات جناب آقای مهندس دژاکام بنیان کنگره 60 راه درمان اعتیاد پیدا شد درمانی که برگشت ندارد و شخص دیگر نسبت به مواد مخدر حساسیت ندارد و دیگر لازم نیست شخص در طول سفر حبس باشد و می‌تواند در بین مصرف‌کنندگان باشد بدون بروز هیچ مشکلی.

درمانی که در کنگره انجام‌شده در هیچ کجای دنیا نیست و فردی که درمان شده استعدادهای دیگری در کار، تحصیل، ورزش، شعر و موسیقی از خود نشان می‌دهد.

امیدوارم روزی برسد که روش DST به گوش جهانیان برسد و دیگر هیچ زندگی به خاطر مصرف مواد مخدر از بین نرود.

 

نویسنده: همسفر محدثه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .