English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی ابن سینا

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی ابن سینا

این جلسه هفتمین جلسه از دور سی و هفتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 با نگهبانی آقایحسن طالعی و استادی آقای جواد آقاجانی و دبیری آقای علی مردان پور با دستور جلسه سیستم ایکس در تاریخ 94/6/8 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

با تشکر از نگهبان جلسه آقای طالعی. خیلی خوشحالم که در خدمت دوستان هستم. درباره دستور جلسه که یکی از مهم‌ترین دستور جلسات کنگره می‌باشد، سیستم ایکس (سیستم‌های تولید مواد شبه افیونی، غدد درون‌ریز) به خاطر ناشناخته بودن سیستم ایکس نام دارند. در بدن انسان سیستمی وجود دارد که موادی به نام اندورفین، دینورفین و موادی دیگری تولید می‌کند. تابه‌حال 250 نوع مواد که تمام بدن را کنترل می‌کند شناخته‌شده؛ مانند خواب‌وبیداری و شادی و غم و تمام پارامترهای محیطی. این واکنش‌ها توسط نورون‌های مغزی و سیستم اعصاب تمام بدن را در احاطه خود دارد. هر سلول عصبی دارای نورون‌هایی که فاصله بین آنها را سیناپس می‌گویند به‌عنوان مواد شبه افیونی نام دارد

 سیستم ضد درد در بدن انسان وقتی درست‌کار نکند انسان درد را حس نمی‌کند، یعنی سیستم‌های او درست‌کار نمی‌کند و انسان دچار آسیب می‌شود و یا اگر مواد آدرنالین، سرتونین، تولید نشود خواب انسان مختل می‌گردد.

با شناخت سیستم ایکس باید دانست کسی که به اعتیاد دچار شده سیستم‌های شبه افیونی او آسیب‌دیده که این آسیب در اثر استفاده مکرر از مواد افیونی می‌باشد. با ابداع روش جدید در کنگره 60 و با آموزش‌ها جسم و روان و جهان‌بینی شخص مصرف‌کننده به تعادل می‌رسد. ساعت انتظار که مدت‌زمان یک ساعت به مصرف مواد است بهترین زمان برای احیایی سیستم ایکس بدن می‌باشد و سیستم‌های ایکس هم باسیم و بدون سیم می‌باشد. باسیم درست مصرف کردن و بانظم مشخص سیستم‌های بدن را بازسازی می‌کند. بی‌سیم نیز آموزش‌های کنگره می‌باشد، با رعایت قوانین تأثیر فراوان و بسیاری در بکار افتادن سیستم ایکس بدن دارد. پنج‌شنبه انتخابات مرزبانی برگزار می‌گردد، عمل سالم در کنگره این است که در انتخابات فرد خودش کار و عمل سالم را انجام دهد و فرد درستکار را انتخاب کند. متشکرم که به حرف‌های من توجه کردید.

 

 

تهیه گزارش: مسافر محمدرضا

نگارنده: همسفر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .