English Version
English

کارگاه آموزش جهان بینی؛ سیستم ایکس

کارگاه آموزش جهان بینی؛ سیستم ایکس

بسم الله الرحمن الرحیم

جلسه گذشته نهمین جلسه از دوره پنجاه و سوم سری کارگاه‌های آموزش جهان‌بینی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران سفر دوم با دستور جلسه "سیستم ایکس" و نگهبانی و استادی آقای مهندس و دبیری خانم آزاده در تاریخ چهارشنبه 94/6/4 رأس ساعت 14:40 آغاز به کار نمود.



 

متن سخنان آقای مهندس دژاکام:

دستور جلسه این هفته سیستم و تئوری ایکس است. من فکر می کنم که ما در ظرف این چند دهه در علوم زیادی پیشرفت کردیم. در علوم فضا. در علوم فیزیک و غیره پیشرفت کردیم. ولی در طب پیشرفت مطلوبی نکردیم. از نظر دستگاه های پزشکی و بیمارستانها و آزمایشکاه ها و ام آر آی و غیره هم پیشرفت زیادی داشته ایم. ولی متاسفانه در علم پزشکی پیشرفت خاصی نداشته ایم. در این چند وقت اخیر بیماریها خیلی تقسیم بندی شده اند. اگر مثلا در  قدیم 50 نوع بیماری بود، الآن 500 نوع بیماری داریم. و اکثرا در تمام قسمتها پیشرفت زیادی ایجاد نشده و در واقع تحول خاصی ایجاد نشده است و در خیلی موارد به درمان قطعی نمی رسیم.

حتی در مورد بیماری اعتیاد هم پیشرفتی نداشتیم. اعتیاد یک بیماری است که هم ساده است و هم پیچیده. ولی از نظر من اعتیاد یک بیماری بسیار ساده است. اگر شخص بخواهد، به راحتی درمان میشود. و ما این کار را انجام دادیم. ما امروز به راحتی شیشه را درمان میکنیم و بیش از 3000 مورد درمان شیشه در کنگره  داشته ایم.ما در مسئله درمان اعتیاد دیدیم که خیلی بیماری ها درمان شد. اگر فرماندهی مغز ما درست و  خوب کار کند در واقع همه چیز درست کار میکند. ما یک چیز را بکلی فراموش کرده ایم و آن این است یک  پزشک حاذق در بدن خود داریم که آن را در نظر نگرفتیم و  آن پزشک حاذق در واقع، خود بدن ما است. این حکیم حاذق خود بدن و وجود انسان است.جسم انسان یک ماشین بسیار عظیم و پیچیده است که قادر است خودش را ترمیم کند و هیچ ماشین دیگری قدرت این کار را ندارد. مگر در مواردی بسیار اندک مانند لاستیک تیوبلس که قادر است پنچری خود را بگیرد.

 


 

یکسری اعتقاد داشتند که اگر شکم و روده را عمل جراحی کنند واطراف بریدگی را با بتادین ضدعفونی کنند بهتر است . ولی دیدند که وقتی داخل شکم را ضد عفونی میکنند آسیب بیشتری به بدن میخورد و با اینکار ماکروفاژهای بدن را نیز نابود میکنند. ما جسم خود و حکیم حاذق بدن را نادیده میگیریم. برای شکستن استخوان، خود بدن آنرا ترمیم میکند. و ما نمیدانیم چه اتفاقی میافتد. ما در روش دی اس تی فقط مصالح را به بدن میرسانیم. شربت سینه دارای کدئین است. در بیمارستان به مریض مرفین میزنند که مربوط به تریاک اشت.فلوکستین هم مال تریاک است.ما وقتی تریاک میدهیم . تریاک مصالح است. آیا ما میتوانیم بر اساس این فرضیه بیماران را درمان کنیم؟ خیر. به هیچ عنوان حق این کار را نداریم. ما با پزشکان در حال کار کردن هستیم و در مرحله تحقیق و آزمایش است.

 

 

بنابراین باید آزمایش بشود و ما هم داریم آزمایش میکنیم. و ما بر مبنای تئوری دی اس تی داریم عمل میکنیم. ما طبق نظریه ایکس فهمیدیم که اگر مواد را یک مرتبه قطع کنیم بدن دچار شک میشود و مشکلات زیادی در بدن ایجاد میشود.تمام علوم در حال انتشار و باز شدن هستند و دوباره جمع می شوند و به یک نقطه می رسند وتمام جهان هستی ما مثل یک گل است که در حال باز شدن است که در نهایت مجددا این گل بسته میشود و علوم هم همینطور هستند در نهایت تمام علوم به هم میرسند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .