English Version
English

حضور در روشنایی؛ نوشته ای از مسافر رضا

حضور در روشنایی؛ نوشته ای از مسافر رضا

 

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر

می خواهم از حال خوشی که دارم برایتان بگویم؛بعداز اینکه اذن آمدن به کنگره برای من صادر شد به مرور زمان تحول های خاصی را در زندگی خودم حس می کنم . و در این مدت کم سفرم به اندازه زیادی توانستم حال خوش و انرژی در خودم ذخیره کنم ،آنهم انرژی نابی که در کنگره وجود دارد.

انگار هر مسافر در کنگره کلی انرژی همراه خودش دارد و در قبال انرژی که می برد کلی انرژی هم به کنگره تحویل می دهد ،انرژی خالصی که نمونه اش را نمی توان در هیچ کجا یافت،و این انرژی پاک همان عشق است که در تمام کنگره بی منت موج می زند.

حال و هوای کنگره با تمام دنیا فرق داره اما برای درک این حالت باید داخل این دایره وسیع باشی و از حاشیه بدور باشی ،از این طریق می توانی آرام آرام چیزهایی را ببینی و با تمام وجودت لمس کنی که تا کنون تجربه ای از آنها نداشته ای، زیبایی ها و لطافت های جهان خلقت را می بینی،به تدریج زندگی را جور دیگری خواهی دید و هم خودت و خانواده ات ازآن لذت خواهید برد.اینجا مناسبات مادی بی معناست و خدمت را جز عبادت خداوند نمی دانند.حضور در کنگره ،درمان و رهایی و استفاده از تمام آموزش های اینجا تنها زمانی امکان دارد که خداوند اجازه حضورتان را صادر کرده باشد.

نویسنده :مسافررضا 

منبع :نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .