English Version
English

گزارش پنجمین جلسه گروه خانواده - خانم‌های همسفر

گزارش پنجمین جلسه گروه خانواده - خانم‌های همسفر

جلسه گذشته پنجمین جلسه گروه خانواده در تاریخ 6 مرداد 1394 با شرکت نگهبان کنگره 60، دیده بان خانواده ، دیده بان ورزش خانواده و دستیاران گروه خانواده راس ساعت 16 شروع به کار نمود.

خلاصه سخنان آقای مهندس :

گروه خانواده در آینده خیلی قوی می شود به همین دلیل درصدد مکانی هستیم تا بتوانیم کارهای گروه خانواده را بررسی کنیم و انجام بدهیم.  کار ابتدا سخت است پس باید آرام آرام پیش رفت. یکی از کارها که باید ذره ذره پیش برویم جمع کردن لژیون هاست. لژیون هایی که بالای چهارسال خدمت کرده اند. در آینده نزدیک کمک راهنمایان که چهار سال خدمت کرده اند لژیون خود را تحویل می دهند تا کمک راهنمایان جدید هم خدمت کنند.

برای جمع کردن لژیون های بالای چهار سال ابتدا افرادی که داوطلب هستند و بعد کمک راهنمایانی که در امتحان 93 شرکت نکرده اند و سوم کسانی که نمره F گرفته اند. کمک راهنمایانی که لژیون خود را تحویل می دهند، اگر علاقمند به دستیاری خانم آنی در گروه خانواده هستند در صورت تمایل می توانند با دیده بان خانواده خانم آنی و با دستیاران نمایندگی خود صحبت کنند.

انتخاب کمک راهنمایان جدید برای تشکیل لژیون قرار است که در سایت ثبت نام کرده باشندو فرم مورد نظر را پر کرده باشند، اگر تعداد کمک راهنما برای شعبه ای 4 یا 5 نفر بود بر مبنای نمره فنی و جهان بینی انتخاب می شوند.

همچنین مقرر شد که تعداد صندلی های لژیون های گروه خانواده حداکثر 20 صندلی باشد که در جمع  سفر اول و سفر دوم می باشد. اگر تعداد رهجویان چه سفر اول چه سفر دوم 20 نفر بودند کمک راهنما شال خود را می بندد و رهجو نمی گیرد.

سه شنبه 13/5/94 تجلیل از خانم جلالی و خانم توکلی در شعبه آکادمی با استادی خانم آنی برگزار می شود و از این عزیزان قدردانی می شود.

حاضرین در جلسه :

دیده بانان خانواده خانم آنی ، دیده بان ورزش خانواده خانم کمان دار

دستیاران گروه خانواده خانمها : جلالی، فریده، آذر، سهیلا، شهره

با احترام

دبیر جلسه : شهره 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .