English Version
English

خدمت چراغ خاموش؛ همسفر مهسا

خدمت چراغ خاموش؛ همسفر مهسا

چگونه از سایت کنگره 60 استفاده می‌کنم؟

در دهه‌های اخیر، دنیا با پیشرفت های قابل‌توجهی در زمینه های مختلف ازجمله علم فناوری اطلاعات و ارتباطات که دنیایی از علوم مختلف را در خود گنجانده است مواجه گردیده است؛ هر فردی به‌راحتی با اتصال به این شبکه می‌تواند در مورد هر موضوعی به هزاران مطلب، در زمان کمی دست پیدا کند؛ وجود این مهم و استفاده از آن در زندگی روزمره انسان به امری کاملاً اجتناب‌ناپذیر مبدل گشته است زیرا هر فردی خواه ناخواه به استفاده از آن روی می‌آورد.

کنگره 60 نیز از قافله پیشرفت عقب نمانده و سال‌های زیادی است که با ایجاد سایت در این دنیای مجازی روزبه‌روز بر تعداد بازدیدکنندگان خود می‌افزاید؛ سایت کنگره 60 توانسته است افراد بسیاری را با مجموعه خود آشنا کند و راه درمان صحیح را به آن‌ها نشان دهد؛ از مزایای وجود سایت برای کنگره 60 می‌توان به اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادها به شعب سراسر کشور، ارائه گزارش جلسات، ارائه مطالب و آموزش‌های جهان‌بینی، مقالات و... اشاره نمود.

آمار بازدیدکنندگان سایت کنگره 60 حاکی از راندمان و عملکرد بالای این مجموعه است که بسیار موفق عمل نموده‌اند؛ همان‌گونه که آقای مهندس دژاکام در بیانات خود می‌گویند: راهنمایان کنگره 60 درزمینهٔ علم و دانش بایستی همیشه به‌روز باشند؛ فعالیت مستمر و مفید سایت کنگره 60 و شعب مختلف از نشانه‌های این امر است که پارامتر مهمی برای هر مجموعه به شمار می‌رود.

اما کسانی که در سایت، خدمتگزار هستند به قول فرمایش یکی از بزرگان شاید در ظاهر خدمت‌گزاران چراغ خاموش باشند اما در وهله اول انرژی زیادی را برای خود به ارمغان می‌آورند و در مراتب بعدی از طریق خدمت خود، افراد بسیاری را جذب راه و مسیر کنگره 60 می‌نمایند که شاید حتی خودشان هم از آمار آن‌ها بی‌اطلاع باشند؛ اما این مهم از دید کائنات و هستی پنهان نمی‌ماند و به حتم مزد و پاداش بسیاری را در زندگی آن‌ها جاری می‌سازد.

من به‌شخصه استفاده زیادی از سایت کنگره می‌نمایم و این کار جزء یکی از برنامه‌های روزانه من به شمار می‌رود؛ قطع به‌یقین تمام اعضاء کنگره 60 جزء بازدیدکنندگان اصلی سایت به شمار می‌روند و از مطالب مفید آن کمال استفاده و انرژی را می‌برند.

به امید رشد روزافزون کنگره 60 در تمامی زمینه‌ها و مطرح‌شدن در سطح جهانی به‌عنوان یک مجموعه عالی و منظم...

 

نویسنده: همسفر مهسا از نمایندگی الهیه مشهد

تنظیم: مسافر سعید

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .