English Version
English

فعاليت مستمر و مفيد ؛ در باب دستور جلسه

فعاليت مستمر و مفيد ؛ در باب دستور جلسه

چگونه از سايت كنگره 60 استفاده می‌کنم؟ (هفته سايت)

در دهه‌های اخير دنيا با پیشرفته‌های قابل‌توجهی درزمینهٔ هاي مختلف من‌جمله علم فناوري اطلاعات و ارتباطات كه دنيايي از علوم مختلف را در خود گنجانده است مواجه گرديده است، هر فردي به‌راحتی بااتصال به اين شبكه می‌تواند در مورد هر موضوعي به هزاران مطلب در زمان كمي دست پيدا كند، وجود اين مهم و استفاده از آن در زندگي روزمره انسان به امري کاملاً اجتناب‌ناپذیر مبدل گشته است زيرا هر فردي خواه‌ناخواه به استفاده از آن روي می‌آورد.

كنگره 60 نيز از قافله پيشرفت عقب نمانده و سال‌های زيادي است كه با ايجاد سايت در اين دنياي مجازي روزبه‌روز بر تعداد بازدیدکنندگان خود می‌افزاید، سايت كنگره 6 توانسته است افراد بسياري را با مجموعه خود آشنا كند و راه درمان را به آن‌ها نشان دهد، از مزاياي وجود سايت براي كنگره 60 می‌توان به اطلاع‌رسانی اخبار و رويدادها به شعبات سراسر كشور، ارائه گزارش جلسات، ارائه مطالب و آموزش‌های جهان‌بینی، مقالات و... اشاره نمود.

آمار بازدیدکنندگان سايت كنگره 60 حاكي از راندمان و عملكرد بالاي اين مجموعه است كه بسيار موفق عمل نموده‌اند، همان‌گونه كه آقاي مهندس دژاكام در عرايض خود می‌گویند: راهنمايان كنگره 60 درزمینهٔ علم و دانش ِ خود بايستي هميشه به‌روز باشند، فعاليت مستمر و مفيد سايت كنگره 60 و شعبات مختلف از نشانه‌های اين امر است كه پارامتر مهمي براي هر مجموعه به شمار می‌رود.

اما كساني كه در سايت خدمت‌گزار هستند به قول فرمايش يكي از بزرگان شايد در ظاهر خدمت‌گزاران چراغ خاموش باشند اما در وهله اول انرژي زيادي را براي خود به ارمغان می‌آورند و در مراتب بعدي از طريق خدمت خود افراد بسياري را جذب راه و مسير كنگره 60 می‌نمایند كه شايد حتي خودشان هم از آمار آن‌ها بی‌اطلاع باشند اما اين مهم از ديد كائنات و هستي پنهان نمی‌ماند و به حتم مزد و پاداش بسياري را در زندگي آن‌ها جاري می‌سازد.

من به‌شخصه استفاده زيادي از سايت كنگره می‌نمایم و جزء يكي از برنامه‌های روزانه من به شمار می‌رود، قطع به‌یقین تمام اعضاء كنگره 60 جزء بازديدكنندگان اصلي سايت به شمار می‌روند و از مطالب مفيد آن كمال استفاده و انرژي را می‌برند، به اميد رشد روزافزون كنگره 60 در تمامي زمینه‌ها و مطرح‌شدن در سطح جهاني به‌عنوان يك مجموعه عالي و منظم..

نويسنده : همسفر مهسا

لژيون همسفر آرميده نمايندگي الهيه مشهد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .