English Version
English

فقط با یک کلیک ...

فقط با یک کلیک ...

انسان موجودی است کمال‌گرا و این ویژگی به‌صورت فطری در نهاد انسان قرار دارد. آنچه متضمن ارضاء صفت کمال‌گرایی انسان است ، رویکرد جست‌وجو گرایانه او نسبت به جهان پیرامون خود است و دقیقاً همین مؤلفه، باعث حرکت تکاملی وی می‌گردد.

اهتمام انسان در مسیر کمال‌جویی و کمال‌گرایی، به‌اندازه تاریخ حیات بشریت است. سیر تکوین علوم ارتباطی و وقایع و نوآوری‌هایی که در جوامع بشری رخ‌داده، بیان‌گر تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر انسان است. نوشته‌های سومریان بر لوحه‌های گلی، چاپ کتاب در چین، چاپ انجیل به‌وسیله گوتنبرگ، تکمیل تلگراف به‌وسیله ساموئل مورس، شکل‌گیری اولین آژانس خبری بانام آسوشیتدپرس، تکمیل تلفن به‌وسیله الکساندر گراهام بل، ساخت تلگراف بی‌سیم به‌وسیله مارکونی، ثبت اختراع لامپ دوربین تلویزیونی، ساخت اولین کامپیوتر الکترونیکی در آمریکا، شروع کار تلویزیون کابلی، پرتاب اولین ماهواره تلویزیونی آمریکا موسوم به تله استار به فضا، انتشار وال استریت ژورنال از طریق ماهواره، عرضه کامپیوترهای خانگی، ورود ارتباطات اینترنتی و امکان دسترسی آسان در کمترین زمان و با حداقل امکانات، حکایت از عطش سیری‌ناپذیر انسان برای کشف مجهولات و رسیدن به تکامل و سپس تعالی دارد.

بنا به گفته استاد جهان‌بینی کنگره 60: «خواسته‌ی درونی هر انسان شامل دو بخش است؛ رسیدن به تعادل و تعالی» و البته بر اساس آموزش‌های کنگره 60، لزوم تحقق این دو خواسته، آگاهی و شناخت جهان درون و جهان بیرون و افزایش دانایی است.

پیشرفت علوم و توسعه حجم دانش بشری ، سبب ظهور امکاناتی گردید که راه این شناخت را هموارتر ساخت و یکی از پرکاربردترین این ابزارها، سایت و فضای مجازی است.

قطعاً برای شما هم پیش‌آمده است که برای جستجو در موارد موردعلاقه خود، به منابع خبری گوناگون از قبیل رادیو، تلویزیون و یا روزنامه مراجعه کرده‌اید. اما اگر یک کامپیوتر و یا یک تلفن همراه که از امکانات اتصال به اینترنت برخوردار است، در اختیار داشته باشید، تنها با یک کلیک، با خیل عظیم اطلاعاتی مواجه می‌شوید که شامل عکس، فیلم، انیمیشن و متون خبری است و همین تنوع اخبار و اطلاعات، دامنه‌ی انتخاب شما را وسیع‌تر می‌سازد و به اغلب سؤالات شما پاسخ می‌دهد. به دیگر سخن، یک وب‌سایت، امکان اطلاع‌رسانی جامع را در اختیار دارد و یک کاربر در همه ساعات شبانه‌روز، می‌تواند به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی داشته باشد.

بر همین اساس، کنگره 60 همزمان با ارائه منابع آموزشی خود، که در قالب نوشتارها و سی‌دی‌های آموزشی است، از فناوری جدید در جهت تحصیل اهداف خود استفاده می‌کند. در حال حاضر، هزاران نفر از نقاط مختلف ایران و حتی جهان، از سایت  کنگره 60 بازدید به عمل می‌آورند و از منابع آموزشی آن استفاده می‌کنند. اگر کلاس‌های آموزشی کنگره 60 در روزها و ساعات مشخصی برقرار است، سایت کنگره 60 در همه ساعات شبانه‌روز فعال است.

گزارش عملکرد کارگاه‌های آموزشی از همه شعبات ایران ، مقالات علمی ، دست‌نوشته‌های افراد تحت درمان ، اخبار مربوط به اعتیاد ، فایل‌های صوتی و تصویری و ده‌ها موضوع مرتبط با مبحث اعتیاد ، از رویکردهای سایت  کنگره 60 است. فعالان این عرصه با تلاشی خستگی‌ناپذیر، همه‌روزه، با بازتاب وقایع و رویدادهای مرتبط با اعتیاد و امر درمان، در پی ارائه خدماتی هستند که نیاز هزاران کاربر را مرتفع می‌سازد و  این‌گونه است که فضای مجازی کنگره 60 به کارآمدترین و پربیننده‌ترین سایتی که در مقوله درمان اعتیاد فعالیت می‌کند، تبدیل‌شده است.

به همه خدمتگزاران سایت و وبلاگ‌های زیرمجموعه‌ی کنگره 60، خدا قوت می‌گوییم.

با احترام، همسفر اکرم زینلی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .