English Version
English

گفتگو با مسافر محسن ستاری

گفتگو با مسافر محسن ستاری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

  • 1-لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر، ده سال تخریب، آنتی ایکس تریاک و شیشه و مدت رهایی دو سال و ده ماه و چند روز.

 

  • 2-چه زمانی با مواد مخدر آشنا شدید؟

دقیقاً در سال‌های هفتادوسه با توجه به وضعیت شغلی که داشتم در جمعی قرار گرفتم که اولین بار با تریاک آشنا شدم.

  • 3- آیا سابقه ترک اعتیاد داشته‌اید؟

یک‌بار سابقه ترک داشتم و آن‌هم از نوع سقوط آزاد و به مدت چهل روز که در آن مدت حال خوبی نداشتم و به مدت ده روز اصلاً نخوابیدم که از شدت بی‌خوابی گریه می‌کردم، بعدازآن خوابم به مدت دو ساعت و سه ساعت رسید و در انتها بیش از چهل روز دوام نیاوردم و بعد از چهل روز که مصرف کردم، هم خواب خوبی داشتم و هم لذّت بردم.

  • 4- آیا در زمان مصرف، بیماری خاصی داشتید؟

قبل از مصرف مواد مخدر رنگ‌دانه‌های پوستم تغییر می‌کرد و هنگام مصرف درست‌شده و در اواخر سفرم دوباره رنگ‌دانه‌های پوستم تغییر کرد و در سفر "دی اس تی" سیگار رنگ‌دانه‌های پوستم دوباره درست‌شده و در کل بعد از درمان اعتیادم (فعلاً) متوقف‌شده است.

  • 5-خدمت را چگونه می‌بینید؟

خدمت ازنظر کنگره60 یکی از پارامترهای درمان می‌باشد، یعنی به نظر من کسی که بخواهد به تعادل و درمان واقعی و حال خوب برسد باید خدمت کند، خدمت جز لاینفک درمان اعتیاد می‌باشد، خدمت کردن همان اختلاف‌پتانسیل است، مثلاً وقتی جارو را برداری و کاری را انجام دهی حال آدم خوب می‌شود، یعنی خدمت کردن در جامعه هم می‌تواند باشد، مثلاً کسی که در خیابان آدرس را از شما می‌پرسد اگر ندانی که می‌گویی نمی‌دانم، اگر هم بدانی و پاسخ را به او بگویی خودکار حال خوبی به شما دست می‌دهد.

  • 6- زندگی بدون مواد مخدر را چگونه می‌بینید؟

زندگی بدون مواد مخدر بسیار عالی است، البته مشروط بر اینکه با روش کنگره60 درمان شده باشیم، زیرا من ترک به روش‌های متفاوتی داشتم، اگر به آنچه کنگره60 می‌گوید عمل کنیم تمام مواد شبه افیونی از قبیل اندورفین، سرتونین و... را بدن در بهترین حالت آن‌ها تولید خواهد کرد، به‌عنوان‌مثال زمانی که من ترک کرده بودم تصمیم به ورزش کردن گرفتم و زمانی که شروع می‌کردم بعد از دقایقی کوتاه به نفس زدن می‌افتادم، اما امروزه‌روز که با روش کنگره60 درمان شده‌ام توانایی ورزش کردن تا یک ساعت و نیم را دارا می‌باشم.

7- حرف آخر؟

آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .