English Version
English

کارگاه اموزشی کنگره 60 ؛ نمایندگی هیدج

کارگاه اموزشی  کنگره  60 ؛ نمایندگی هیدج

بنام خدا

روز یکشنبه:94/4/14 جلسه‌ی هفتم از دوره پانزدهم ، سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران در کنگره 60 نمایندگی حکیم هیدجی ، با دستور جلسه : شیشه و تخریب‌های آن روی من ، با استادی : مسافر سینا ، نگهبانی : مسافر امید ایدلخانی و دبیری: مسافر مسعود سلیمی، رأس ساعت 18 شروع به کار نمود.

 

دستور جلسه امروز از دو بخش تشکیل‌شده است: بخش اول: شیشه ، بخش دوم: تخریب‌های آن روی من

یکی از اصول مشارکت در کنگره به عقیده بنده این است که هر فردی به مدت یک هفته فرصت دارد در ارتباط با دستور جلسات فکر نماید و در مورد آن صحبت نماید.

ماده شیشه و مخدرهای دیگر کارشان این است که انرژی‌هایی را که فرد در جسم خویش ذخیره نموده تا در بلندمدت از آن استفاده نماید در طی یک مدت بسیار کوتاهی تمامی آن انرژی‌ها را مصرف می‌نماید. یعنی شیشه سرخوشی کاذبی را که به فرد در هنگام مصرف می‌دهد این انرژی را از بدن خود فرد به‌یک‌باره می‌گیرد؛ شیشه سطح دوپامین که  باعث سرخوشی و سرحالی در بدن است را به‌یک‌باره تا یازده برابر افزایش می‌دهد و این باعث اختلالات فراوانی در جسم می‌شود. ماده شیشه هم در صور آشکار و هم در صور پنهان ایجاد اختلال می‌کند. ازجمله تخریب‌های جسمی می‌توان به اختلال در سیستم جنسی و زناشویی اشاره نمود که همین امر باعث گمراهی اکثر جوانان و سوق دادن آنان جهت مصرف شیشه گردیده است، چراکه ماده شیشه در ابتدا قدرت جنسی فرد را افزایش می‌دهد ولی به‌مرورزمان با گشاد شده قسمت پروستات، منی همراه با ادرار از بدن شخص خارج می‌گردد و همین امر سبب می‌گردد تا فرد دچار تخریب شدید و تخلیه انرژی گردد.

اولین تخریبی که ماده شیشه روی جسم می‌گذارد این است که؛ تعادل و بالانس ترشح مواد شبه افیونی سیستم ایکس را به هم می‌ریزد؛ که یکی از این مواد دوپامین است که در سطور فوق به آن اشاره گردید، افزایش دوپامین در بدن شخص باعث بروز بعضی بیماری‌ها همچون اسکیزوفرنی می‌گردد. اسکیزوفرنی بیماری است که ممکن است فرد در یک مهمانی حضورداشته باشد، ولی بعد از چند ثانیه احساس نماید که در آن جمع نیست یعنی بدین‌صورت که جسم وی در آن جمع حاضر است ولی روح و صور پنهانش را در جای دیگری احساس نماید و فکر کند که با موجودات دیگری که ما آنان را موجودات اهریمنی می‌نامیم؛ سروکار دارد. ممکن است شخص مصرف‌کننده به امامزادگان دخیل ببندد که وی را از این وادی نجات دهد، و یک موجود (الهی، توهم شخص مصرف‌کننده) اهریمنی در صور پنهان او ندا می‌دهد که باید فرزند خویش را قربانی نمایی تا نجات یابی. مصرف‌کننده که قدرت تشخیص نیروهای الهی و اهریمنی را به دلیل هم‌نشینی با شیطان ندارد، به آن ندا پاسخ مثبت داده و سر فرزندش را از تن جدا نماید.

نوع دیگر بیماری در افراد مصرف‌کننده شیشه، بیماری فوبیا می‌باشد؛ که شخص را دچار ترس می‌کند، ترس از پدر، مادر، همسر، جامعه و .... و برای همین است که شخص مصرف‌کننده همیشه یک سلاح سرد را با خود حمل می‌کند و همین‌طور مصرف شیشه فرد را دچار شک و تردید نسبت به اطرافیان می‌کند.فرد شیشه‌ای که همسر خود را طناب‌پیچ در داخل یخچال قرار می‌دهد و درب اتاق و خانه را قفل می‌نماید تا همسرش به وی خیانت نکند دچار بیماری پارانویید می‌باشد.

از انواع دیگر بیماری‌های ناشی از مصرف شیشه می‌توان به سادیسم یا دیگرآزاری، مازوخیسم یا خودآزاری اشاره نمود. یعنی فرد شیشه‌ای کلکسیونی است از انواع بیماری‌های جسمی و روانی.

همان‌طور که اطلاع داریم اطراف جسم انسان یک میدان انرژی به نام هاله تابان قرار دارد و فرد با مصرف ماده شیشه باعث تخریب این هاله می‌گردد و بدین ترتیب نیروهای منفی به‌راحتی می‌توانند در جسم فرد نفوذ پیدا نمایند و درنتیجه همین امر است که شخص مصرف‌کننده دچار کابوس‌های وحشتناک در هنگام خواب می‌گردد و نکته جالب در مورد روش درمان دی اس تی با داروی اوتی این می‌باشد که علاوه بر جسم شخص که درمان می‌گردد میدان انرژی و صور پنهان فرد مصرف‌کننده به همراه جسم وی درمان می‌گردد.

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .