English Version
English

گزارش مسابقه فینال والیبال؛ جام عقاب طلایی

گزارش مسابقه فینال والیبال؛ جام عقاب طلایی

رقابتهای والیبال عقاب طلایی به ایستگاه آخر خودرسید، روزجمعه ۹۴/۳/۱۰ مسابقه فینال در حضور تماشاگران پرشور این رشته، بین دوتیم آقای رضا نجاتی و آقای سعید حاج محمدی برگزار گردید. حضور دکتر افشار، معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر در کنار آقای مهندس دژاکام، دکتر حاج رسولی و گروهی از دیدبانان کنگره 60 به عنوان تماشاگران این دیدار از نکات جذاب مسابقه فینال روز جمعه بود.
تیم شایسته حاج محمدی بازی را گیم اول بسیارنزدیک دنبال کرد، اما تیم آقای نجاتی در نهایت توانست ۲۷-۲۵ به پیروزی برسد، و در نهایت با ادامه این پیروزی در دو گیم آتی با نتایج  ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۷، گردن آویز طلا را تیم آقای رضانجاتی به نمایندگی رباط کریم برد. تیم آقای حاج محمدی و نمایندگی استادمعین نیزصاحب با شایستگی مدال نقره را از آن خود کردند، گفتنی است نمایندگی شادآباد و تیم آقای حنفی نیز با برد مقابل تیم آقای امیر معافی در مسابقه رده بندی هفته گذشته صاحب مدال برنز شدند.

در نهایت، مراسم اهدای جوایز با حضور مهندس دژاکام بنیان کنگره، آقای حکیمی دیده بان، آقای سعید نمکی نگهبان رشته والیبال، ، آقای دکتر حاج رسولی، جمعی از اعضای شورای ورزشی و خدمتگزاران رشته والیبال و مرزبانان پارک طالقانی، با شور و شوق فراوان اعضای تیمها برگزار گردید، تا برگی دیگر از دفتر مسابقات جام عقاب طلایی رقم بخورد و یک دوره آموزشی ورزشی پرنشاط در کنگره 60 با موفقیت به پایان برسد.

در زیر گزارش تصویری بازی روز جمعه و مراسم اهدای جوایز را مشاهده می‌فرمائید.

 

Free Link Exchange

Free Link Exchange

Free Link Exchange

Free Link Exchange

Free Link Exchange

Free Link Exchange

 

گزارشگر والیبال کنگره 60: مسافر امیر رضایی

منبع: کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .