English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم، امیدوارم شما هم خوب باشید، به آرامی کشیدن سیگار در کنگره 60 به یک کار ضد ارزشی تبدیل می شود و هر هفته بر تعداد لژیون های ویلیام وایت افزوده می شود و من ناگزیر هستم مرتباً نشان ویلیام را به سازندگان آن سفارش بدهم، چون هر کس که درمان نیکوتینی خویش را به پایان می رساند، من در یک مراسم خاص یک شاخه گل سفید (البته مصنوعی برای اینکه برای همیشه بعنوان یادگار بماند) به همراه یک نشان ویلیام به راهنمای او می دهم و راهنمای او، گل را برای خودش بر می دارد و نشان را روی لباس شاگردش که سفر نکشیدن سیگارش را با موفقیت به پایان رسانیده می زند.

بیل عزیز؛ یکی از دلایل موفقیت در اجرای پروژه ها در کنگره60، بغیر از ارائه یک راه حل منطقی و عقلانی، دادن زمان و فرصت مناسب به افراد است. چون گذشت زمان می تواند مسائل مختلفی را که بسیار سخت به نظر می آید را آسان نماید. برای مثال دو سال پیش اگر به افراد می گفتیم، کسی نباید در کنگره سیگار بکشد، افراد با صدای بلند بمن می خندیدند و می گفتند، حتماً شوخی می کنید. ولی وقتیکه گفتم 18 ماه دیگر کسی نباید سیگار بکشد، همه لبخند زدند و من در طول این 18 ماه با تشکیل لژیون های سیگار، شکاف بسیار بزرگی در بین سیگاری ها ایجاد کردم و بمرور زمان از افراد سیگاری کاسته شد و بر تعداد افرادی که سیگار نمی کشند افزوده گردید و همین طور بمرور زمان افراد سیگاری متوجه شدند که سیگار خسارات جبران ناپذیر زیادی بر جسم و روح آنها وارد می کند و به فکر درمان خودشان افتادند. البته هنوز هم در کنگره افراد تازه وارد تا مدت شش ماه مجاز هستند از سیگار استفاده کنند و پس از گذشت 6 ماه از درمانشان می توانند، خودشان را به لژیون های ویلیام معرفی کنند.

موضوع دیگری که خیلی با ارزش است وجود لژیون پزشکان در کنگره 60 می باشد، این لژیون باعث گردید که ما بتوانیم با پزشکان و کلینیک ها رابطه بسیار خوب و دو طرفه و مفیدی را برقرار کنیم. همانطوریکه می دانید شربت OT را فرد بیمار طبق متد DST بایستی سه بار در روز مصرف کند، ولی متادون را در اکثر کلینیک ها روزی یک بار بایستی مصرف کنند، وقتیکه بعضی از پزشکان متادون روزانه بیماران خودشان را بشکل متد DST به سه قسمت تقسیم کردند و به آنها برنامه جدیدی را دادند، یک مرتبه ماندگاری در درمان بمیزان قابل توجهی بالا رفت.

هم اکنون من با بعضی از همکاران پزشک که در لژیون پزشکان کنگره هستند و بعضی از آنها استادان دانشگاه نیز می باشند، در حال بررسی هستیم تا یک کار تحقیقاتی برای مقایسه بین متادون و یا OT و یا سایر روشهای DST برداریم. البته خیلی خوشحال می شدم که این کار بصورت مشترک انجام بگیرد. مثل پروژه سیگار، هر زمان این پروژه، مشخص شد، من برایتان ارسال می کنم، اگر موافق بودید به انجام می رسانم، در ضمن خواهشمندم اگر شما هم تحقیقات خاصی را در نظر داشتید، مرا مطلع نمائید تا انجام بدهیم.

بیل عزیز؛ چاپ مقاله ما در یکی از مجله های علمی و پزشکی «الکلی های آمریکا» برای من بسیار خوشحال کننده وافتخار بزرگی است که اگر شما نبودید، امکان پذیر نبود و چقدر این کار جالب بود که یک تحقیق علمی بین ما وشما انجام گرفت واین مسئله می گوید علم متعلق به تمامی انسان هاست و بما می گوید علم و دانش و محبت مرز نمی شناسد، امیدوارم در ادامه ما بتوانیم به کمک یکدیگر و با استفاده از متدDST کمک قابل توجهی به درمان انواع اعتیاد و ریکاوری پویا و بلند مدت به تمامی مردمان جهان بنمائیم و روش های علمی و قابل قبول و اجراء را در اختیار متخصصان قرار بدهیم. وقتی که در یادداشت قبلی گفتید، مقاله بعدی شما مربوط به کنگره 60  بدست 20.000 نفر از مشاوران اعتیاد در امریکا می رسد، مرا بسیار خوشحال کردید، چون پس از گذشت سالها همکاری به آرامی داریم به هدف نزدیکتر می شویم.

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

منبع کنگره 60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .