English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

 حسین عزیز؛

تصمیم شما 17 ماه پیش مبنی بر اینکه آنانی که می‌خواهند در کنگره 60خدمت کنند باید کشیدن سیگار را قطع کنند، تصمیم شجاعانه ای بود که نقطه عطف مهمی در تاریخچه کنگره 60 خواهد بود. امیدوارم در آمریکا به نقطه ای برسیم که هر کسی که می‌خواهد به عنوان مشاور و یا مربی در زمینه ریکاوری کار کند نیز این پیش شرظ را داشته باشد و پیشرفت قطع سیگار محمد علی و دکتر دانشمند چه اخبار فوق العاده ای است. امواج کنگره 60 به سرعت رو به رشد است.

من فکر می‌کنم دو مقاله ای که قرار است درباره کنگره 60 به چاپ برسند، سهم بزرگی در معرفی کردن کنگره 60 و متد dst در آمریکا و دیگر کشورها خواهند داشت. آخر هفته گذشته به من اطلاع دادند که اولین مقاله ما زیر چاپ است و در هفته های آتی منتشر خواهد شد.

گزارش شما درباره استفاده از متد dst برای بهبود ماندگاری افراد در برنامه درمانی با متادون بسیار برای من جالب است. مباحثه ای در آمریکا و انگلستان درباره بیمارانی که مدت طولانی روی متادون باقی می‌مانند در جریان است، اما حقیقت این است که بسیاری از بیماران قبل از ان که ریکاوری آنها به تعادل مناسبی برسد و تثبیت شود، از برنامه درمانی خارج می‌شوند.

من فکر می‌کنم که توانایی متد dst در جلوگیری از چنین خروج های زود هنگام از برنامه درمانی یکی از هزاران فایده آن است. من منتظر دریافت عکس‌هایی که قرار است همراه با مقاله چاپ شوند هستم. این مقاله برای مجله "مشاور" به چاپ خواهد رسید. دو مقاله اول ما به دست جامعه علمی و پزشکی خواهد رسید اما مقاله ما در مجله مشاور به دست بیش از 20000 مشاور در زمینه اعتیاد خواهد رسید که من فکر می‌کنم این افراد نسبت به متد های ریکاوری که در کنگره 60 مورد استفاده است، بسیار علاقه مند شوند.

مقاله در مجله مشاور تا ماه سپتامبر به چاپ نخواهد رسید، بنابراین ما زمان داریم تا عکس‌ها را به دقت انتخاب کنیم که بتوانیم داستان کنگره 60 را به صورت واضح بیان کنیم.

حرکات گروههای ریکاوری در سطح جهانی رو به رشد است. این هفته نامه ای دریافت کردم از گروه های ریکاوری جدید در کانادا و ایرلند که درباره اینکه چگونه می‌توانند ریکاوری را در کشورهای خود بیشتر به نمایش بگذارند و اینکه چگونه می‌توانند منابع مربوط به ریکاوری را در اختیار شهروندان خود قرار دهند، راهنمایی خواسته بودند. من آنچه شما در ایران انجام می‌دهید را یک منبع الهام بخش برای این حرکت‌های جهانی می‌دانم.

مانند همیشه، گرم‌ترین سلام ها و بهترین آرزوهای مرا به گوش افراد لژیونی که نام من را بر خود دارد برسانید.

 

دوست و برادر همیشگی

بیل

 

 

مترجم: احسان رنجبر

منیع کنگره 60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .