English Version
English

گفتگو با آقای مجید سلامی رئیس هیت راگبی تهران و دیدبان کنگره 60

گفتگو با آقای مجید سلامی رئیس هیت راگبی تهران و دیدبان کنگره 60
  • لطفاً خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان مجید هستم یک مسافر؛ آنتی ایکس مصرفی: اپیوم؛ مدت سفر اول: 13 ماه؛ راهنما: جناب آقای مهندس؛ رشته ورزشی: راگبی؛ امروز هم 14 سال و 9 ماه و 5 روز است که آزاد و رها هستم.

مسئول باشگاه راگبی کنگره 60 و رئیس هیئت راگبی استان تهران، دیده‌بان امور مالی و دبیر کنگره دیده‌بانان.

 

 

  • دلیل برگزاری این اردو چیست؟

بازی‌هایی که می‌بینید بازی‌های آمادگی است برای مسابقات سونز؛ که هفته‌های بعد بچه‌ها در استان گیلان 3 بازی تدارکاتی دارند و در حال آمادگی برای مسابقات لیگ برتر  هستند. امسال هم لیگ 7 نفره و هم لیگ 15 نفره را استان تهران گرفته و میزبان هم کنگره 60 است.

من از ایجنت ها و راهنماها می‌خواهم که راگبی را حمایت کنند؛ راگبی خیلی مهم است، الآن نزدیک یک سال است که یک نفر هم برای راگبی معرفی نشده. ما نیاز داریم به این کار؛ راگبی متعلق به کنگره است؛ این هم نوعی خدمت کردن است. من تقاضا دارم راهنماها ما را حمایت کنند و همان‌طور که آقای مهندس اعلام کردند هیچ راهنمایی نمی‌تواند ممانعت کند از ورود بچه‌ها به ورزش راگبی. پس بایستی حمایت کنند. ما می‌توانیم دو تیم در تهران داشته باشیم. الآن ما دو زمین داریم یکی زمین شماره 4 آزادی و یکی زمین تختی. ما ظرفیت 2 تیم را داریم. در تهران 2 تیم بیشتر نیست، ما می‌توانیم 2 تیم داشته باشیم، فقط بایستی حمایت شود، بچه هائی که توانائی‌اش را دارند بیایند و ببینند. این بچه‌ها متعلق به زمانی هستند که آقای حامد اصفهانیان و میثم اسماعیل قصاب در شعب اطلاع‌رسانی کرده بودند و این بچه‌ها حاصل آن اطلاع‌رسانی هستند. ما دوباره این حمایت را می‌خواهیم.

 

  • آیا این اولین دوره‌ای است که کنگره، میزبان چنین مسابقاتی است؟

نه! قبلاً هم ما میزبانی داشته‌ایم ولی امسال دو تا از مسابقات قهرمانی لیگ برتر را کنگره 60 گرفته است.

 

 

  • وضعیت تیم کنگره و وضعیت جسمانی بچه ها برای مسابقات چگونه است؟

وضعیت عالی است؛ بچه‌ها فیتنس خیلی خوبی دارند و بدن‌ها آماده است. ما چه مسابقه داشته باشیم چه نداشته باشیم هفته‌ای 3 جلسه تمرین داریم و از هفته گذشته هم ورزشگاه تختی را گرفته‌ایم که آنجا هم تمرین داریم. قرار شده که هفته‌ای 2 روز در تختی، هفته‌ای 2 روز در اینجا و جمعه‌ها نیز، هم بچه‌های تختی و هم بچه‌های آزادی در اینجا تمرین کنند.

 

  • آیا شرایط بچه هائی که برای راگبی لازم دارید، بایستی به‌گونه‌ای خاص باشد؟

نه! راگبی برعکس ظاهر خشنش، ورزش خشنی نیست. اصلاً نمی‌خواهد که شخص قوی‌هیکل باشد؛ ما دونده خوب می‌خواهیم؛ بچه‌ها به اینجا می‌آیند و ما پست‌های آن‌ها را انتخاب می‌کنیم و در هر شرایط جسمانی که باشند می‌توانند در ورزش راگبی ثبت‌نام کنند.

 

تهیه گزارش: خبرنگار سایت احسان جلیلیان

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .