English Version
English

اطلاعیه + بروز رسانی

اطلاعیه + بروز رسانی

با سلام و عرض ادب خدمت نویسندگان ؛ مسئولین و مدیران وبلاگ‌های زیرمجموعه کنگره 60 ، به دلیل اختلال پیش آمده در سرورهای بلاگفا  ، شما عزیزان امکان  درج مطلب ، مقالات ، تصاویر ، دل نوشته و اخبار نمایندگی‌های خود را در اختیار ندارید.لذا سایت کنگره 60 آماده دریافت مطالب ، اخبار ، مقالات ، دل نوشته و ..... شما عزیزان برای انعکاس مستقیم آن در سایت کنگره 60 با درج نام نویسنده ، نگارنده و نمایندگی مربوطه می‌باشد.

بدیهی است از بین عزیزانی که به‌صورت مرتب اقدام به ارسال مطالب فوق نمایند ، افرادی به‌عنوان نویسنده‌ی مستقیم ، همراه بانام کاربری در سایت کنگره انتخاب می‌شوند.

برای ارسال مطلب به سایت کنگره هم می توانید از آدرس ایمیل سایت (contact@congress60.org) و هم از گزینه ارسال خبر در صفحه اصلی سایت در کنار آیتم وبلاگ نویسان استفاده نمایید. برای تماس تلفنی می توانید روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 16 با شماره 77614232-021 و همچنین جهت همکاری به عنوان کاربر سایت مسافران گرامی می توانند روزهای چهارشنبه جهت مراجعه حضوری به دفتر سایت کنگره در نمایندگی آکادمی مراجعه نمایید. با تشکر از توجه شما

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .