English Version
English

پیام هفته راهنما

پیام هفته راهنما

هفته راهنما مبارک

چشمان باز را ببندید و دریچه های قلب را باز نمایید؛ آنگاه خواهید دید که قدمهایتان به سویی می روند که روزی از آن راه به زمین آمده اید؛ پس خوب گوش کنید تا صداها را بشنوید و در اعماق وجودتان به فراسو راه یابید .

و اما ای عزیز ؛

 آیا دانایان با نادانان با هم برابر هستند؟ آیا کسانیکه خدمت می کنند با کسانیکه خیانت می کنند با هم برابرند؟ حتماً خواهید گفت خیر! با هم برابر نیستند، زیرا این کلام خداوند است و کلام خداوند و وعده او دروغ نیست و اگر شما هم بر این باور باشید، حتماً می‌دانید که پیامبران الهی بزرگترین راهنمایان بشر بوده و هستند که با انگشت اشاره، صراط مستقیم و یا مسیر بهروزی زندگی را به ما نشان می دادند و می دهند .

پس اگر این مطلب را بدانیم ، بایستی برای جایگاه راهنمایی، ارزش بسیار بالایی قائل شویم؛ هر چند ما در مقابل آنها مثل قطره و اقیانوس می باشیم. بنابراین، ما طبق پیمانی که بسته‌ایم از مسیر تعیین شده که پیمان راه مستقیم است خارج نمی‌شویم و می‌دانیم که سقوط از وادی خدمت به وادی خیانت کاریست هم سخت و هم سهل.

در خاتمه امیدوارم، خداوند همیشه یار و یاور تمامی کمک راهنمایان و راهنمایان کنگره 60 باشد .

و اما شما ای رهجویان عزیز ؛

بایستی بدانید که تشکر کردن از مخلوق ، همانند آنست که از خالق تشکر کنید ؛ پس بر شما فرض است ، یعنی واجب است که در این هفته در حد توان خود از راهنمایان خودتان تجلیل و قدردانی نمایید.

 

 با احترام

بنیان کنگره 60

نهم اریبهشت 94

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .