English Version
English

راهنمای مسافر کسی است که تجربه اعتیاد داشته و همه مسیر را رفته و به درمان قطعی رسیده است.(نمایندگی شیروان)

راهنمای مسافر کسی است که تجربه اعتیاد داشته و همه مسیر را رفته و به درمان قطعی رسیده است.(نمایندگی شیروان)

سومین جلسه از دوره اول سری کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی شیروان، با استادی ایجنت محترم مسافر مریم، نگهبانی مسافر اعظم و دبیری مسافر آمنه با دستور جلسه "هفته راهنما" روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان مریم هستم یک مسافر

ان‌شاءالله که حال همگی شما خوب باشد و روزبه‌روز بهتر و پرانرژی باشید؛ دستور جلسه این هفته؛ «هفته راهنما» است که جشن داریم .
ما در کنگره پنجاه دستور جلسه داریم، ۱۴ تا دستور جلسه وادی‌ها هستند و دستور جلسات دیگر جشن‌ها و موارد دیگر است. در مورد جشن هفته راهنما؛ یکی در مورد خود راهنما و بخش دوم می‌شود تقدیر و تشکر از راهنما .


راهنما یعنی چه؟ یعنی این که از تو حرکت از خدابرکت. ما در کنگره می‌گوییم با حرکت راه نمایان می‌شود، یعنی تو حرکت کن، امکان ندارد به آن هدفی که داری نرسید .در کنگره چه اشخاصی را به‌عنوان تازه‌وارد پذیرش می‌کنیم؟ افرادی که تخریب‌هایی که دارند. فرقی ندارد نوع ماده مصرفی چه بوده و چه مدت بوده است و همین‌طور خانواده‌های مصرف‌کنندگان را پذیرش می‌کنیم.

من خیلی‌ها چیزها را تجربه کردم. مثلاً تریاک و انواع قرص‌های اعصاب و...،و هر راهی را رفتم؛ ولی متأسفانه به هیچ درمانی نرسیدم تا اینکه به کنگره آمدم .وقتی به کنگره می‌آیم، این یعنی این که یک حرکتی انجام داده‌ام برای درمان اعتیاد، و یک راهی برایم نمایان شده است. ما هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، فرقی ندارد چه کاری باشد یا در چه رشته‌ای باشد. افرادی که آن راه را تجربه کرده‌اند، ما را راهنمایی می‌کنند. 

استاد با آموزش‌هایش راه‌حل به من می‌دهد. راهنما آن راه را رفته و تجربه‌اش کرده و به نتیجه رسیده است و حالا می‌خواهد آن تجربه را به دیگرانی مانند من انتقال دهد.در کنگره هم نیاز به یک راهنما داریم که آن راه را رفته و تجربه کرده باشد. در کنگره راهنمای درمان اعتیاد داریم؛ یعنی خودش مصرف‌کننده مواد بوده، کسی که راهنمای درمان اعتیاد می‌شود، آدمی نبوده که تجربه اعتیاد نداشته باشد. پس تجربه اعتیاد داشته و همه مسیر را رفته و به درمان قطعی رسیده است.

پدیده شکرگزاری یعنی این که سیستم بیوشیمی و سیستم ایکس بدن من به طور هوشمند کار می‌کرد و نیاز به چیزی نداشتم و کاملاً همه چیز طبیعی بود. ناشکری یعنی من با مصرف مواد سیستم بدنم را نابود کردم. حالا برای رسیدن به حال خوش نیاز به استادی مجرب دارم.
اولین چیزی که در وجود یک راهنما وجود دارد عشق است؛ راهنما در هفته دو روز به کنگره و یک روز هم به پارک می‌آید که اینها باعث حال خوش و انرژی خودش می‌شود و دوست دارد با عشق و محبت، این حال خوش را به شما هم انتقال دهد.
قدردانی‌کردن از راهنما باید با پاکت و یک دل‌نوشته باشد که این کار باید خیلی مرتب و با نظم صورت بگیرد. ان‌شاءالله بتوانیم جشن با شکوهی در کنار هم داشته باشیم .

ویرایش:مسافر فاطمه -نمایندگی شیروان
تایپ:مسافر آمنه - نمایندگی شیروان
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .