English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت (نمایندگی رز)

اخبار لژیون ویلیام وایت (نمایندگی رز)

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان فاطمه هستم یک مسافر.
دستور جلسه این هفته «وادی دوم و تاثیر آن روی من» است؛ هیچ موجودی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد؛ هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم، حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.
قبل از این وادی زیبا و امیدوارکننده، وادی تفکر آمده که یکی از شاه‌کلیدهای کنگره می‌باشد. ما یاد گرفتیم که تفکر چیست و چگونه باید تفکر کرد، به چه چیزهایی باید فکر کرد و به چه چیزهایی نباید فکر کرد. بعد از وادی تفکر، ارزشمندی یک انسان و بزرگی خداوند به من گوشزد می‌شود.
در این وادی کلمه هیچ آمده، و با اشاره به این کلمه جلوی هرچه غر زدن و ناامیدی است را برای من بسته و ارزشمندی من را یادآور می‌شود، و به من می‌گوید اگر من تا به حال نتوانستم در زندگی موفق شوم و زندگی‌ام در آستانه نابودی است، خودم مقصر بودم، چون همیشه به جای تفکر، حرکت و تلاش در راه ارزش‌ها، دنبال ضد ارزش‌ها رفتم و از مسیر و صراط مستقیم خارج شدم. همیشه به هنگام بروز مشکلات، بقیه را مقصر ‌دانستم و دنبال توجیه خود بودم که مسئولیت کار خود را نپذیرم، و حتی بعضی اوقات خداوند را مقصر می‌دانستم.
در این وادی می‌گوید: همه موجودات، یعنی حتی موجوداتی که در ظاهر برای من بی‌ارزش است را خداوند با هدفی خلق کرده، و من چون از فلسفه وجودی آن بی‌خبرم، نباید فکر کنم که بیهوده است. حال منِ انسان که خداوند بعد از خلقت من به خودش آفرین گفت و در نهایت از روح خود در من دمید، چطور می‌شود که فکر کنم بیهوده به دنیا آمده‌ام؟! من فراموش کردم که رسالت و مأموریت من در زمین چه بوده و با مصرف مواد مخدر و سیگار بلای بزرگی بر سر جسم و جان خود آوردم.
کنگره با آموزش‌هایش به من یادآوری می‌کند همان‌گونه که خود خراب کردم، خودم هم می‌توانم سلامت جسم و روانم را به دست آورم. با آموزش جهان‌بینی و شرکت در لژیون‌های ویلیام می‌توانم خسارتی که تا به حال به خودم، خانواده‌ام، طبیعت و جامعه زده‌ام، با درمان و آموزش جبران کنم، و بدانم که خداوند مرا برای رسالتی مهم خلق کرده است.
من باید بتوانم صفات پاک خداوند را در زمین به نمایش بگذارم و در راه ارزش‌ها به همنوعانم کمک کنم، نه اینکه با مصرف مواد یا سیگار به زمین و زمان آسیب بزنم. حتی اگر نمی‌توانم کار مهمی انجام دهم، حداقل به کسی هم آسیب نزنم، سیگار را برای همیشه از زندگی خود حذف کنم تا در نهایت بتوانم بهترین خود روی زمین باشم.

گردآوری و تایپ: مسافر فاطمه راهنمای ویلیام- نمایندگی رز
ویرایش: همسفر مرجان- نمایندگی رز
بازبینی: همسفر مریم- نمایندگی رز
ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .